پریساپریسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

تقدیم به پریسای عزیز

با دیدن روی ماهت روزم ساخته میشه....

................

1390/4/30 15:08
نویسنده : مامان پریسا
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم . عزیز دلم از خدا میخوام که هیچ وقت گرفتار بیماری نشی .

قشنگم مدتی مطلب تازه ای برات ننوشتم . آخه مدتیه که حسابی گرفتار روز مرگی شدم. روزهای طولانی و خسته کننده ،هوای بی نهایت گرم،وبد تر از همه آپارتمان بی آسانسورو باز بدتر از همه اینها یه قلب ناراحت.

وقتی دوتامون این بالا زندانی شدیم و جایی نمیتونیم بریم ،باعث کلافگی هر دو تامون شده. آخه فقط وقتی میشه رفت بیرون که بابایی هم باشه و شما را بغل کنه چون من که ....

عزیزم دعا کن هر چه زودتر بتونیم خانه مان را عوض کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sara
30 تیر 90 16:01
سلام اگر دوست داشتید به نی نیه من با کد 104 رای دهید. اگر به ما رای دادید توی وبمون اطلاع دهید تا جزو دوستانمان لینکتون کنم.
مامان اتنا
12 اسفند 91 12:50
فدات شم قلبت ؟چرا؟میگی بهم؟


خوبی عزیزم؟ مثل اینکه اومدی گشت و گذار عزیزم.باشه میا پیشت